Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social Media Marketing in the DIY industry – analysis of the activities of OBI, Leroy Merlin and Castorama brands

Tytuł:
Social Media Marketing in the DIY industry – analysis of the activities of OBI, Leroy Merlin and Castorama brands
Social Media Marketing w branży DIY- analiza działań marek OBI, Leroy Merlin i Castorama
Autorzy:
Mucha, Sławomir
Słowa kluczowe:
media społecznościowe, DIY, marketing /social media DIY, marketing
social media, DIY, marketing /social media DIY, marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca przedstawia analizę działań marketingowych w social media trzech marketów budowlanych – Obi, Leroy Merlin i Castorama. Analizę poprzedza ogólne przedstawienie zagadnień marketingu i DIY. Następnie analizie porównawczej zostają poddane profile Facebook, Instagram i YouTube, a także strona internetowa i reakcja na wybuch wojny na Ukrainie.

The work presents an analysis of social media marketing activities of three DIY stores - Obi, Leroy Merlin and Castorama. The analysis is preceded by a general presentation of marketing and DIY. Then, the Facebook, Instagram and YouTube profiles as well as the website and the reaction to the outbreak of the war in Ukraine are subjected to comparative analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies