Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of a favorable complaint policy on the brand image. On the example of online stores with clothing and footwear

Tytuł:
The impact of a favorable complaint policy on the brand image. On the example of online stores with clothing and footwear
Wpływ życzliwej polityki reklamacyjnej na wizerunek marki. Na przykładzie sklepów internetowych z odzieżą oraz obuwiem
Autorzy:
Tałocha, Paulina
Słowa kluczowe:
marketing, complaint policy, promotion, public relations, brand image
marketing, polityka reklamacyjna, promocja, public relations, wizerunek marki
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work describes the legal basis of the complaint policy in Poland and includes an analysis of the research on the impact of the complaint policy on the brand image. The final analysis of the research results showed that a friendly complaint policy results in a better consumer opinion about the store and a greater likelihood of recommending the store.

Praca opisuje podstawy prawne polityki reklamacyjnej w Polsce oraz zawiera analizę badań wpływu polityki reklamacyjnej na wizerunek marki. Końcowa analiza wyników badań wykazała, iż życzliwa polityka reklamacyjna skutkuje lepszą opinią konsumenta o sklepie oraz większym prawdopodobieństwem polecenia sklepu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies