Tytuł pozycji:
Using of social media by Volodymyr Zelensky in Ukraine`s 2019 presidential election
- Tytuł:
-
Using of social media by Volodymyr Zelensky in Ukraine`s 2019 presidential election
Wykorzystanie social mediów przez Wołodymyra Zełenskiego w wyborach prezydenckich na Ukrainie w 2019 r.
- Autorzy:
-
Kovban, Anastasiia
- Słowa kluczowe:
-
Election campaign, Volodymyr Zelensky, social media, Ukraine, media image, strategy
Kampania wyborcza, Wołodymyr Zełenski, media społecznościowe, Ukraina, wizerunek medialny, strategia
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The case study is devoted to the role of social media in the election campaign of Volodymyr Zelensky in Ukraine in 2019. Every year social media increase the range of influence on the results of various processes, the political space is no exception to this. The work contents proves the fact that various social networks contributed to the results of the 2019 elections in Ukraine. To understand the power of influence that this sector of social life holds over political processes, special attention was assigned to the media market of Ukraine. An important element of the case study is the analysis of current social networks during the 2019 election campaign for understanding all aspects of Volodymyr Zelensky's success in the presidential election. The case study also includes an answer to the question of why the strategy adopted by Volodymyr Zelensky proved so successful in 2019.
Niniejsza praca jest poświęcona roli mediów społecznościowych w kampanii wyborczej Wołodymyra Zełenskiego na Ukrainie w 2019 r. Media społecznościowe co roku zwiększają zasięg oddziaływania na wyniki rożnorodnych procesów, przestrzeń polityczna nie jest w tym wyjątkiem. Praca zwiera treści udowadniające fakt, że różne serwisy społecznościowe przyczyniły się do wyników wyborów na Ukrainie w 2019 r. Szczególna uwaga została przydzielona medialnemu rynku Ukrainy aby zrozumieć siłę oddziaływania tego sektora życia społecznego na wyniki procesów politycznych. Ważnym elementem pracy jest analiza aktualnych portali społecznościowych w czasie kampanii wyborczej w 2019 r. dla zrozumienia wszystkich aspektów sukcesu Wołodymyra Zełenskiego w wyborach prezydenckich. Praca zwiera również odpowiedź na pytanie dlaczego strategia przyjęta przez Wołodymyra Zełenskiego okazała się na tyle skuteczna w 2019r.