Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie gier fabularnych przez rodziców w procesie wspierania rozwoju kompetencji społecznych dzieci w okresie edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Wykorzystanie gier fabularnych przez rodziców w procesie wspierania rozwoju kompetencji społecznych dzieci w okresie edukacji wczesnoszkolnej
RPG as a way of improvement social competences
Autorzy:
Ratusz, Anna
Słowa kluczowe:
Early school education, social competences, role-playing games
Edukacja wczesnoszkolna, kompetencje społeczne, gry fabularne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca dotyczy rozwoju kompetencji społecznych przy wykorzystaniu gier fabularnych RPG. Badania poprowadzone przez autorkę pracy miały na celu wyszczególnienie sposobów pracowania metodą RPG przez rodziców oraz Mistrzów Gry. W pracy posłużono się metodą ankiety oraz wywiadu. Praca przedstawia również podstawowe pojęcia związane z RPG oraz kompetencjami społecznymi.

Thesis is about a way to improve social competences by using RPG. Reasarch lead by author was meant to show ways to work using RPG by parents and game masters. In research were used methods of questionnaire and interview. In this thesis there was shown basic definitions connected with RPG and social competences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies