Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doświadczenia szkolne a rozwijanie kreatywności uczniów (na podstawie badania opinii studentów

Tytuł:
Doświadczenia szkolne a rozwijanie kreatywności uczniów (na podstawie badania opinii studentów
School experience and the development of childrens creativity based on students opinions.
Autorzy:
Kapuścik, Katarzyna
Słowa kluczowe:
creativity, school experience, developing creativity, school, activities developing creativity, school pedagogy, pedagogy
kreatywność, doświadczenie szkolne, rozwijanie kreatywności, szkoła, zajęcia rozwijające kreatywność, pedagogika szkolna, pedagogika
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Developing creativity should start from an early age, and the opportunities associated with it should grow with you. My work is to explain the concept of creativity and its multiple definitions. Indicate what specific factors influence creativity. Who is and what characterizes a creative person, especially a creative educator or teacher. In this work, I will analyze activities that develop creativity, and also the related consequences. The research I conducted for this thesis shows the students' perspective on developing creativity in school. The work is divided into chapters. The first is a theoretical introduction to the discussed issues. The second describes methodological issues. The third chapter consists in the presentation of the obtained information and the presentation of research results as well as their analysis and interpretation.

Rozwijanie kreatywności powinno rozpocząć się już od najmłodszych lat, a możliwości z tym związane wzrastać razem z człowiekiem. Moja praca ma za zadanie wyjaśnić pojęcie kreatywności i jej wielość definicyjną. Wskazać jakie konkretne czynniki wpływają na kreatywność. Kim jest i czym charakteryzuje się osoba kreatywna, a szczególnie kreatywny pedagog, czy nauczyciel. W pracy poddam analizie aktywności rozwijające kreatywności, a również związane z tym konsekwencje. Badanie, które przeprowadziłam na potrzeby tej pracy przedstawia perspektywę studentów względem rozwijania kreatywności w szkole. Praca podzielona jest na rozdziały. Pierwszy jest wprowadzeniem teoretycznym w omawiane zagadnienia. Drugi opisuje kwestie dotyczące metodologii. Rozdział trzeci polega na prezentacji pozyskanych informacji i przedstawieniu wyników badań oraz ich analizie i interpretacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies