Tytuł pozycji:
Facebook as an image building instrument on the example of public hospitals in Małopolska.
W niniejszej pracy dyplomowej zostały omówione zagadnienia dotyczące budowania wizerunku szpitali publicznych poprzez wykorzystanie portalu społecznościowego Facebook. Praca została napisana na podstawie analizy literatury naukowej, artykułów oraz w oparciu o dane z formularza pozyskane z przeglądu wybranych profili publicznych placówek medycznych w Małopolsce. Głównym celem pracy było udzielenie odpowiedzi na pytania przyjęte w rozdziale czwartym, dotyczące zagadnień związanych z rodzajem publikowanych treści, ich aktualnością, ogólną liczbą szpitali posiadających profil Facebook oraz aktywnością obserwatorów. Do opracowania rozdziału badawczego wybrano metodę jakościową, polegającą na szczegółowej analizie wybranych profili jednostek medycznych na Facebooku. Przegląd pozwolił na sformułowanie wniosków, z których wynika, że Facebook jest istotnym narzędziem w budowaniu wizerunku publicznych placówek medycznych.
In this thesis, issues related to building the image of public hospitals through the use of the Facebook social networking site were discussed. The work was written on the basis of the analysis of the scientific literature, articles and based on data from the form obtained from the review of selected profiles of public medical facilities in Małopolska. The main purpose of the study was to answer the questions adopted in chapter four, concerning issues related to the type of published content, its topicality, the total number of hospitals with a Facebook profile and the activity of observers. A qualitative method was chosen to develop the research chapter, consisting in a detailed analysis of selected profiles of medical units on Facebook.The review allowed for the formulation of conclusions that Facebook is an important tool in building the image of public medical institutions.