Tytuł pozycji:
POSTRZEGANIE PRZEZ KONSUMENTÓW KAMPANI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH STOSUJĄCYCH REAL-TIME MARKETING
The aim of my bachelor’s thesis is to see and analyse how consumers perceive Real-Time Marketing in social media. The thesis is divided into two sections, including theoretical framework and methodology section. Theoretical part talks about describing what RTM really is and what cons its implementing brings for a company, but also how using this strategy can improve brand image and help to build a bond with a consumer. An online questionnaire was chosen as a methodology that includes analysed results, which shows that consumer do have positive feelings about this strategy and that these actions are engaging the audience to follow the company on the Internet.
Celem pracy licencjackiej jest analiza postrzegania Real-Time Marketingu w mediach społecznościowych przez konsumentów. Praca podzielona jest na część teoretyczną oraz badawczą. Część teoretyczna opisuje czym jest strategia RTM i jakie korzyści jej implementacja może przynieść przedsiębiorstwom oraz to jak jej stosowanie może polepszyć wizerunek firmy i zbudować więź z konsumentem. Wykorzystaną metoda badawczą jest kwestionariusz internetowy, którego wyniki przedstawiają pozytywne oraz neutralne odczucia konsumentów względem tej strategii oraz potwierdzają, że takie działania nie rzadko zachęcają odbiorców do obserwowania przedsiębiorstwa w Internecie.