Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

POSTRZEGANIE PRZEZ KONSUMENTÓW KAMPANI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH STOSUJĄCYCH REAL-TIME MARKETING

Tytuł:
POSTRZEGANIE PRZEZ KONSUMENTÓW KAMPANI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH STOSUJĄCYCH REAL-TIME MARKETING
CONSUMERS PERCEPTION OF A SOCIAL MEDIA CAMPAIGN USING REAL-TIME MARKETING
Autorzy:
Kasprzycka, Julia
Słowa kluczowe:
marketing, social media, Real-Time Marketing, marketing strategy, marketing content
marketing, media społecznościowe, Real-Time Marketing, strategia marketingowa, treści marketingowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of my bachelor’s thesis is to see and analyse how consumers perceive Real-Time Marketing in social media. The thesis is divided into two sections, including theoretical framework and methodology section. Theoretical part talks about describing what RTM really is and what cons its implementing brings for a company, but also how using this strategy can improve brand image and help to build a bond with a consumer. An online questionnaire was chosen as a methodology that includes analysed results, which shows that consumer do have positive feelings about this strategy and that these actions are engaging the audience to follow the company on the Internet.

Celem pracy licencjackiej jest analiza postrzegania Real-Time Marketingu w mediach społecznościowych przez konsumentów. Praca podzielona jest na część teoretyczną oraz badawczą. Część teoretyczna opisuje czym jest strategia RTM i jakie korzyści jej implementacja może przynieść przedsiębiorstwom oraz to jak jej stosowanie może polepszyć wizerunek firmy i zbudować więź z konsumentem. Wykorzystaną metoda badawczą jest kwestionariusz internetowy, którego wyniki przedstawiają pozytywne oraz neutralne odczucia konsumentów względem tej strategii oraz potwierdzają, że takie działania nie rzadko zachęcają odbiorców do obserwowania przedsiębiorstwa w Internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies