Tytuł pozycji:
Rola przedstwiciela firmy w zarządzaniu wizerunkiem organizacji
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest ukazanie roli przedstawiciela firmy w zarządzaniu wizerunkiem organizacji. Ponadto praca ma za zadanie odpowiedzieć na pytania odnośnie wpływu przedstawiciela firmy na jej wizerunek oraz czy przedstawicielem firmy może być każdy pracownik posiadający kontakt z klientem. Opracowanie zostało oparte na analizie dany uzyskanych w wyniku przeprowadzenia ankiety badawczej oraz składa się z czterech zasadniczych części. Pierwsza i druga z nich skupia się na teoretycznym aspekcie omawianych w pracy zagadnień. Trzecia część poświęcona została przedstawieniu oraz analizie danych otrzymanych dzięki przeprowadzonej ankiecie badawczej. Czwarta część pracy dyplomowej dotyczy szczegółowej analizy przedstawionych w pracy tez i hipotez względem otrzymanych wyników ankietowych. Literatura przedmiotu w wystarczający sposób wyjaśnia wiele pojęć zawartych w tej pracy, natomiast nie definiuje jednoznacznie pojęcia przedstawiciela firmy. Zebranie danych i analiza informacji występujących w pracy stało się podstawą do wykazania wpływu i roli przedstawiciela firmy w zarządzaniu wizerunkiem organizacji.
The purpose of this master's thesis is to show the role of a company's representative in managing the image of an organization. In addition, the thesis answers questions about the impact of a company representative on its image and whether a company representative can be any employee who has contact with the client. The study was based on the analysis of data obtained as a result of the research questionnaire and consists of four main parts. The first and the second focuses on the theoretical aspect of the issues discussed in the thesis. The third part is devoted to the presentation and analysis of the data obtained thanks to the research survey. The fourth part of the thesis concerns a detailed analysis of the hypothesis presented in the thesis in relation to the obtained survey results. The literature on the subject sufficiently explains many of the concepts contained in this thesis, but does not clearly define the concept of a company representative. Collecting the data and analyzing the information present at work has become the basis for demonstrating the influence and role of the company's representative in managing the image of the organization.