Tytuł pozycji:
Marketing of tourist information on the example of Kyiv (Ukraine)
- Tytuł:
-
Marketing of tourist information on the example of Kyiv (Ukraine)
Marketing informacji turystycznej na przykładzie Kijowa (Ukraina)
- Autorzy:
-
Kyrychenko, Hanna
- Słowa kluczowe:
-
Information in tourism, Kyiv, marketing information, marketing, tourism in Kyiv, tourism product, tourism information.
Informacja turystyczna, informacja w turystyce, Kijów, marketing, produkt turystyczny, system informacji marketingowej, turystyka w Kijowie.
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the study is the current state of development of tourist information about Kyiv, its marketing and promotion to potential tourists.The purpose of the work is to make conclusions on the basis of the conducted research whether the marketing of tourist information about Kyiv is well developed. The study also aims to prove or disprove the statement that the better developed the information about the city and its tourist values is, the more attractive it is for tourists.As the technique of the study was chosen a questionnaire in electronic form, which will be filled out by Ukrainian citizens. Over the execution of the study, these goals were achieved:-a survey questionnaire was created using Google Forms, taking into account potential options and important issues for tourism-an online survey was conducted using the previously developed questionnaire to collect statistical data on different age and social categories, as well as different types of tourism-processed the statistical information obtained and transformed it into a visual form in the form of charts-a comparative analysis of the obtained data was carried out in order to refute or prove the thesis that the more developed the information about a city and its tourist attractions, the more attractive it is to tourists.The topic of the research is quite important, since in the future Ukraine will need not only the reconstruction of destroyed cities, but also many areas of business, including tourism.Having information on the current state of tourism information marketing, the question of how to improve the efficiency of dissemination and use of this information can be answered.
Przedmiotem pracy jest aktualny stan rozwoju informacji turystycznej o Kijowie, jej marketing i promowanie wśród potencjalnych turystów.Celem pracy jest na podstawie przeprowadzonych badań wyciągnąć wnioski czy marketing informacji turystycznej o Kijowie jest dobrze rozwinięty. Celem badania jest również udowodnienie lub obalenie stwierdzenia, że im lepiej rozwinięta informacja o mieście i jego walorach turystycznych, tym bardziej jest ono atrakcyjne dla turystów.Jako technikę badania było wybrano ankietę w postaci elektronicznej, którą będą wypełniać obywateli Ukrainy. W ciągu badania zostały osiągnięte takie cele:-został stworzony kwestionariusz ankiety przy użyciu Google Forms, z uwzględnieniem potencjalnych opcji i ważnych dla turystyki kwestii-przeprowadzono badanie online z wykorzystaniem wcześniej opracowanego kwestionariusza w celu zebrania danych statystycznych dotyczących różnych kategorii wiekowych i społecznych, a także różnych rodzajów turystyki-opracowano uzyskane informacje statystyczne i przekształcono je w wizualną formę w postaci wykresów-przeprowadzono analizę porównawczą uzyskanych danych w celu obalenia lub udowodnienia tezy, że im bardziej rozwinięta informacja o mieście i jego atrakcjach turystycznych, tym bardziej jest ono atrakcyjne dla turystów.Temat badań jest dość istotny, gdyż w przyszłości Ukraina będzie potrzebowała nie tylko odbudowy zniszczonych miast, ale także wielu dziedzin działalności biznesowej, w tym turystyki.Posiadając informacje na temat obecnego stanu marketingu informacji turystycznej, można odpowiedzieć na pytanie, jak poprawić efektywność rozpowszechniania i wykorzystania tych informacji.