Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A socially engaged brand. Case study: The LEGO Group

Tytuł:
A socially engaged brand. Case study: The LEGO Group
Marka społecznie zaangażowana. Studium przypadku: Grupa LEGO
Autorzy:
Matysiak, Gabriela
Słowa kluczowe:
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU – CAUSE RELATEDMARKETING – MARKETING SPOŁECZNY – WIZERUNEK MARKI –REAKCJE RYNKOWE
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – CAUSE RELATED MARKETING –SOCIAL MARKETING – BRAND IMAGE – MARKET REACTION
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this master's thesis was to present the activities undertakenby companies as part of social involvement and to check the impact of LEGO's social involvement on the brand image and market behavior of consumers.Issues such as corporate social responsibility, cause related marketingand social marketing, as well as the related benefits and risks, were discussed. Selected activities of the LEGO Group in this regard were also presented.The conducted research allowed to conclude that in relation to a random and unrepresentative research sample, LEGO involvement in social issues has a positive impact on the brand image and customer loyalty, but to a lesser extent this involvement has an impact on their purchase decisions.

Celem niniejszej pracy magisterskiej było przedstawienie działańpodejmowanych przez firmy w ramach zaangażowania społecznego i sprawdzenie wpływu zaangażowania społecznego firmy LEGO na wizerunek marki i zachowania rynkowe konsumentów.Omówiono takie zagadnienia jak społeczna odpowiedzialność biznesu, causerelated marketing i marketing społeczny, jak również związane z nimi korzyści i zagrożenia. Przedstawiono także wybrane działania Grupy LEGO w tym zakresie.Przeprowadzone badanie pozwoliło stwierdzić, że w odniesieniu do przypadkowej i niereprezentatywnej próby badawczej zaangażowanie LEGO w kwestie społeczne wpływa pozytywnie na wizerunek marki i lojalność klientów, jednak w mniejszym stopniu to zaangażowanie ma wpływ na ich decyzje zakupowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies