Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Apple brand community – a characteristics of the global phenomenon of supporters

Tytuł:
Apple brand community – a characteristics of the global phenomenon of supporters
Społeczność marki Apple – charakterystyka globalnego fenomenu wyznawców
Autorzy:
Skrzypek, Kinga
Słowa kluczowe:
internet, marka, plemię, społeczność marki, wirtualna społeczność
brand, brand community, internet, tribe, virtual community
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca „Społeczność marki Apple – charakterystyka globalnego fenomenu wyznawców” zajmuje się wyjaśnieniem i opisem roli użytkowników w procesie nawiązywania więzi wirtualnych, które powodują tworzenie się społeczności. Wpisuje się przy tym w nurt zarządzania markami i społeczności marek. Problemem badawczym niniejszej pracy jest pytanie „Jakie praktyki, rytuały czy język są charakterystyczne dla społeczności wyznawców marki Apple?”. Istotą pracy jest również rozstrzygnięcie czy społeczność marki Apple to współczesne plemię. By odpowiedzieć na postawione pytania badawcze wykorzystano technikę obserwacji online oraz metodę wywiadów – indywidualnych i grupowych. W oparciu o wyniki badań można powiedzieć, że społeczność marki Apple posiada swoje praktyki i rytuały, chodź z różnych powodów nie czuje przywiązania do grupy. Ma jednak specyficzne cechy plemienne.

The work „Apple Brand Community – a Characteristics of the Global Phenomenon of Supporters” is concerned with explaining and describing the role of users in building virtual connections that form a community. He is part of the brand management and the brand community. The research problem of this paper is the question „What practices, rituals or language are characteristic of the Apple follower community?”. It’s also about finding out if the Apple brand community is a modern tribe. The online observation technique and the method of individual and group interviews were used to answer the research questions posed. Based on the results of the research it can be said that the Apple brand community has its practices and rituals, you come to feel unbound to the group for various reasons. However, it has special tribal characteristics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies