Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ influencer marketingu na platformie Instagram w decyzjach zakupowych konsumentów

Tytuł:
Wpływ influencer marketingu na platformie Instagram w decyzjach zakupowych konsumentów
Influence of influencer marketing on Instagram platform in consumer purchasing decisions
Autorzy:
Kaleta, Karolina
Słowa kluczowe:
Influencer marketing, Instagram, media społecznościowe, wpływ, decyzje zakupowe, konsumenci.
Influencer marketing, Instagram, social media, influencer, purchase decisions, consumers.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The present work is titled "Influence of influencer marketing on the Instagram platform in consumers' purchasing decisions". This is a research paper. The purpose of the work was to study the influence of influencer marketing on the Instagram platform on consumers' purchasing decisions. The method used for research in this thesis was a survey technique. The work is composed of three chapters. The first chapter focuses on social media marketing communications. It presents what the marketing mix and marketing communications are, as well as the concept and characteristics of selected social media. Marketing communication in social media was also discussed. Chapter two presents the role of new media in consumer behavior. It focuses on consumer behavior, and the definition of influencer marketing is also presented. The goals and functions of influencer marketing were also described, as well as the influence of influencer marketing on consumer behavior. The third chapter, which was an empirical and methodological chapter, presented a study of the influence of influencer marketing on consumer purchase decisions based on the Instagram platform. It presents the subject and purpose of the study, the research methodology, as well as the conclusions drawn from the study - with the help of a survey questionnaire distributed among the respondents. The respondents were consumers using the Instagram platform.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Niniejsza praca nosi tytuł „Wpływ influencer marketingu na platformie Instagram w decyzjach zakupowych konsumentów”. Jest to praca badawcza. Celem pracy było zbadanie wpływu influencer marketingu na platformie Instagram na decyzje zakupowe konsumentów. Metoda zastosowaną do badań w niniejszej pracy była technika ankiety. Praca złożona jest z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale skupiono się na komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Przedstawiono, czym jest marketing mix i komunikacja marketingowa, a także pojęcie oraz charakterystykę wybranych mediów społecznościowych. Omówiono również komunikację marketingową w mediach społecznościowych. W rozdziale drugim przedstawiono rolę nowych mediów w zachowaniach konsumenckich. Skupiono się na konsumenckich zachowaniach, przedstawiono również definicję influencer marketingu. Opisano także cele i funkcje influencer marketingu, a także wpływ influencer marketingu na zachowania konsumentów. W trzecim rozdziale, który był rozdziałem empiryczno - metodologicznym przedstawiono badanie wpływu influencer marketingu na decyzje zakupowe konsumentów w oparciu o platformę Instagram. Przedstawiono w nim przedmiot oraz cel badań, metodologię badań, jak i również wyciągnięte wnioski z przeprowadzonego badania – za pomocą kwestionariusza ankiety rozesłanego wśród respondentów. Respondentami byli konsumenci korzystający z platformy Instagram.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies