Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of sports performance on the social media content management of football clubs performing in amateur leagues

Tytuł:
The impact of sports performance on the social media content management of football clubs performing in amateur leagues
Wpływ wyników sportowych na zarządzanie treścią w mediach społecznościowych klubów piłkarskich występujących w amatorskich ligach
Autorzy:
Piwowarski, Marek
Słowa kluczowe:
aktywność, amatorskie kluby, Facebook, media społecznościowe, piłkanożna, zależności, zarządzanie treścią
activity, amateur clubs, content management, dependencies, Facebook, football,social media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper addresses issues concerning the content published on social media by amateur football teams. The aim of work is to test the correlation between sports performance and Facebook activity. Qualitative and quantitative research was used in the study. The first concerns published post in terms of content and linguistic correctness. Second method focuses on the number of posts published based on the sports scores obtained. Studies show that football teams are significantly more active at the beginning of the seasons and after they have achieved good results. You can see this correlation much better in the weaker teams at the bottom of the table.

Praca porusza zagadnienia dotyczące treści publikowanych w mediach społecznościowych przez amatorskie drużyny piłkarskie. Celem pracy jest sprawdzenie zależności między wynikami sportowymi a aktywnością na Facebooku. W pracy zostały wykorzystane badania jakościowe oraz ilościowe. Pierwsza dotyczy publikowanych postów pod względem treści oraz poprawności językowej. Druga metoda skupia się na liczbie publikowanych postów na podstawie uzyskanych wyników sportowych. Badania pokazują, że drużyny piłkarskie wykazują się zdecydowanie większą aktywnością na początku sezonu oraz po osiąganiu dobrych wyników. Dużo lepiej widać tę zależność u drużyn słabszych z dolnej części tabeli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies