Tytuł pozycji:
MIKROFINANSE W PERU W ERZE CYFROWEJ
- Tytuł:
-
MIKROFINANSE W PERU W ERZE CYFROWEJ
MICROFINANCE IN PERU IN THE DIGITAL ERA
- Autorzy:
-
Muñoz Arellano, José
- Słowa kluczowe:
-
Finance, Microfinance, Peru, Informality, Index, GDP, Marketing, Digital, Internet.
Finanse, mikrofinanse, Peru, nieformalność, indeks, PKB, marketing, cyfrowe, Internet.
- Język:
-
angielski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badanie to zostało przeprowadzone w celu oceny wyników peruwiańskiego sektora mikrofinansów oraz tego, jak można wykorzystać cyfryzację do poprawy wpływu mikrofinansów na gospodarkę Peru. Wyniki badania pokazują, że sektor mikrofinansów ma duże perspektywy pod względem wpływu na życie osób i gospodarstw domowych o niskich dochodach w Peru. Jednak jest jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chodzi o dotarcie do osób o zacofanych bankach w Peru.Instytucje mikrofinansowe i osoby potrzebujące finansowania muszą lepiej wykorzystywać narzędzia cyfrowe dostępne obecnie na świecie. Podczas gdy osoby o niskich dochodach w Peru muszą częściej korzystać z narzędzi cyfrowych, aby znaleźć możliwości finansowania, MIF muszą częściej korzystać z narzędzi cyfrowych, aby rozpowszechniać informacje o dostępnych możliwościach finansowania. W ten sposób więcej osób może uświadomić sobie te możliwości i skorzystać z nich, więcej peruwiańskich warunków życia ulegnie poprawie, a wpływ sektora mikrofinansów będzie bardziej widoczny w gospodarce Peru.
This study was carried out to evaluate the performance of Peru’s microfinance sector and how digitalisation can be employed to improve the impact of microfinance on Peru’s economy. The findings of the study show that the microfinance sector shows great prospects in terms of its impact on the lives of low-income individuals and households in Peru. However, there is still a lot to be done in terms of reaching the underbanked in Peru. Microfinance institutions and individuals in need of funding need to take better advantage of the digital tools currently available in the world today. While low-income individuals in Peru need to use digital tools more often to locate opportunities for funding, MFIs need to use digital tools more often to spread the word about available funding opportunities. This way, more people can become aware of and benefit from these opportunities, more Peruvian lives will be improved, and the impact of the microfinance sector will be more evident in Peru’s economy.