Tytuł pozycji:
E-commerce in the development of commercial activities on the example of eobuwie.pl
The business activity of the eobuwie.pl company is based on e-commerce sales. The e-commerce tools used differ in the way companies conduct their business. The aim of this master's thesis is to analyze the aspects of e-commerce that shape the commercial activity of eobuwie.pl. The study of an individual case will allow to define modern e-commerce solutions, learn about the characteristic features and sizes used to describe the e-commerce market model and the use of internet marketing tools. Additional surveys among online consumers, including customers of the eobuwie.pl store, will allow you to find out about the basic motivations of people shopping online.
Biznesowa działalność przedsiębiorstwa eobuwie.pl opiera się na sprzedaży w ramach e-commerce. Wykorzystywane narzędzia handlu internetowego różnią się sposobem w prowadzeniu działalności przez przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza aspektów e-commerce kształtujących działalność handlową eobuwie.pl. Badanie indywidualnego przypadku pozwoli określić nowoczesne rozwiązania z zakresu e-commerce, poznać charakterystyczne cechy i wielkości służące do opisania modelu rynku e-commerce oraz zastosowania narzędzi marketingu internetowego. Dodatkowe badania ankietowe wśród konsumentów internetowych, w tym klientów sklepu eobuwie.pl, pozwolą poznać podstawowe motywacje osób robiących zakupy przez Internet.