Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emotional attachment of non-heteronormative people to brands supporting equality measures for the LGBT+ community in Poland

Tytuł:
Emotional attachment of non-heteronormative people to brands supporting equality measures for the LGBT+ community in Poland
Przywiązanie emocjonalne osób nieheteronormatywnych do marek popierających działania równościowe na rzecz społeczności LGBT+ w Polsce
Autorzy:
Wójcik, Natalia
Słowa kluczowe:
przywiązanie emocjonalne, LGBT+, marka, interpretacyjna analiza fenomenologiczna.
emotional attachment, LGBT+, brand, Interpretative Phenomenological Analysis
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poniższe badanie miało na celu zrozumienie, w jaki sposób osoby nieheteroseksualne przywiązują się emocjonalnie do marek, które wspierają społeczności LGBT+ prowadzonymi przez nie kampaniami. Badanie oparto na założeniach dotyczących prowadzenia badań jakościowych w psychologii. Przeprowadzono 10 częściowo ustrukturyzowanych wywiadów indywidualnych, do których analizy wykorzystano Interpretacyjną Analizę Fenomenologiczną. Uzyskane wyniki pozwoliły na lepsze zrozumienie emocji, jakie pojawiają się w osobach badanych względem marek wspierających działania równościowe. Wyniki przeprowadzonej analizy wskazują również na możliwość dalszego wspierania społeczności LGBT+ przez marki w celu zapewnienia poczucia bezpieczeństwa osobom nieheteroseksualnym, edukacji społeczeństwa oraz normalizacji różnorodności.

The following study aimed to understand how non-heterosexuals become emotionally attached to brands that support LGBT+ communities with their campaigns. The study was based on the assumptions for conducting qualitative research in psychology. Ten semi-structured individual interviews were conducted, and Interpretive Phenomenological Analysis was used to analyze them. The results obtained allowed for a better understanding of the emotions that emerge in respondents towards brands that support equality. The results of the analysis also indicate the possibility for brands to continue supporting the LGBT+ community in order to make non-heterosexuals feel safe, educate the public and normalize diversity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies