Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quality management in hotel services in Poland

Tytuł:
Quality management in hotel services in Poland
Zarządzanie jakością w usługach hotelarskich
Autorzy:
Sala, Krzysztof
Sadkowski, Wojciech
Data publikacji:
2022
Słowa kluczowe:
quality management
hotel services
quality
usługi hotelarskie
zarządzanie jakością
jakość
Język:
polski
ISBN, ISSN:
24514535
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The issue of quality management is an important topic in world scientifi c journalism. Its subject matt er is discussed in many diff erent aspects. However, it is worth treating this issue in a specifi c, narrower perspective. The key aim of the article is to show the specificity of quality management in the hotel services sector in Poland during the Covid -19 pandemic. In the theoretical part, the authors focused on discussing the concept of quality management in the service sector, part of which is the hotel industry. Next, the authors presented the results of research carried out on a randomly selected group of people representing hotel facilities in Poland. An important contribution resulting from the publication is the evaluation of the application of quality management in the hotel services sector in Poland and the current and future impacts of this phenomenon on the functioning of hotel facilities. The analyzed research results contributed to the acquisition of many interesting conclusions and observations concerning the specificity of management in the diffi cult times of the global pandemic.

Problematyka zarządzania jakością stanowi ważny temat w światowej publicystyce naukowej. Jej tematyka jest omawiana w wielu, zróżnicowanych aspektach. Warto jednak potraktować to zagadnienie w określonym, węższym ujęciu. Kluczowym celem artykułu jest ukazanie specyfiki w zarządzaniu jakością w sektorze usług hotelarskich w Polsce w czasach pandemii Covid–19. W części teoretycznej autorzy skupili się na omówieniu pojęcia zarządzania jakością w sektorze usług, którego część stanowi hotelarstwo. W dalszej kolejności autorzy przedstawili wynik badań przeprowadzonych na losowo wybranej grupie osób reprezentujących obiekty hotelarskie w Polsce. Istotny wkład wynikający z publikacji polega na ewaluacji stosowania zarządzania jakością w sektorze usług hotelarskich w Polsce oraz obecnych i przyszłych oddziaływań tego zjawiska na funkcjonowanie obiektów hotelarskich. Poddane analizie wyniki badań przyczyniły się do pozyskania wielu interesujących konkluzji i spostrzeżeń obejmujących specyfikę zarządzania w trudnych czasach globalnej pandemii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies