Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multimedia and digital technology in distance learning of music during the COVID-19 pandemic

Tytuł:
Multimedia and digital technology in distance learning of music during the COVID-19 pandemic
Multimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19
Autorzy:
Andrys, Magdalena
Data publikacji:
2022
Słowa kluczowe:
szkoła w pandemii
multimedia w edukacji
online music education
edukacja muzyczna online
digital technologies in music
multimedia in education
education during pandemic
technologia cyfrowa w muzyce
Język:
polski
ISBN, ISSN:
25452320
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://compress.edu.pl/e-wydania/item/multimedia-i-technologia-cyfrowa-w-edukacji-muzycznej-podczas-zdalnych-zajec-w-czasie-pandemii-covid-19  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The state of an epidemic introduced in the spring of 2020 in connection with the COVID-19 pandemic has changed all education to distance learning. Music lessons became a challenge for the music teachers who needed to become more creative and innovative while preparing classes and teaching materials or stimulating musical activities of their students. The paper contains conclusions from the study of the following areas: (1) the implementation of the curriculum content, (2) the use of digital tools and software, and (3) the digital competencies of twelve music teachers from the Greater Poland Voivodeship who conducted online lessons in public general education schools during the COVID-19 pandemic.

Wprowadzony wiosną 2020 roku stan zagrożenia epidemicznego wywołany pandemią COVID-19 przeniósł całą edukację w tryb nauczania zdalnego. Lekcje muzyki stały się dla nauczycieli-muzyków wyzwaniem, wymagały od nich większej kreatywności i innowacyjności w przygotowaniu do zajęć, opracowywaniu materiałów dydaktycznych i wzbudzeniu w uczniach aktywności muzycznej. W artykule zawarto wnioski z badania obszarów: (1) realizacji treści programowych, (2) stosowania narzędzi cyfrowych i oprogramowania oraz (3) kompetencji cyfrowych dwunastu nauczycieli muzyki województwa wielkopolskiego, którzy realizowali zajęcia zdalne w publicznych szkołach ogólnokształcących w czasie pandemii COVID-19.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies