Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing a transition into a multinational brand. Strategic approaches in transitioning business from local to international market

Tytuł:
Managing a transition into a multinational brand. Strategic approaches in transitioning business from local to international market
Zarządzanie przejściem do międzynarodowej marki. Podejścia strategiczne w przechodzeniu biznesu z rynku lokalnego na rynek międzynarodowy.
Autorzy:
Makei, Palina
Słowa kluczowe:
Zarządzanie strategiczne, ekspansja globalna, internacjonalizacja, podejścia, biznes, strategia, ekonomia, rynek lokalny, rynek międzynarodowy, transformacja, międzynarodowa marka, perspektywa przedsiębiorcza, dywersyfikacja, analiza, Revolut
Strategic management, global expansion, internationalization, approaches, business, strategy, economics, local market, international market, transition, multinational brand, entrepreneurial perspective, diversification, analysis, Revolut
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Innowacyjne myślenie, proces planowania strategicznego i szybki rozwój strategii są częścią zarządzania strategicznego. W szczególności strategiczne zarządzanie firmą jest silnie uzależnione od badań. Aby strategia biznesowa była skuteczna, musi uwzględniać opinie klientów, wkład pracowników i najlepsze praktyki branżowe. Włączenie starannego przygotowania do posiedzeń zarządu, posiadanie powierników z cennym i zróżnicowanym doświadczeniem oraz staranne rozważenie konsekwencji wyborów dla każdej funkcji biznesowej w organizacji to standardowe sposoby zachęcania do strategicznego zarządzania biznesem. Złożoność zarządzania strategicznego polega na tym, że często musisz podejmować decyzje pod presją i przy ograniczonych zasobach. Zarządzanie strategiczne nauczy każdego, jak upewnić się, że zasoby firmy, takie jak produkty i usługi, są mądrze alokowane i inwestowane w najbardziej obiecujące perspektywy. Dlatego, jeśli jest najlepsze, doświadczony menedżer ds. strategii powie Ci, że mniej znaczy więcej.

Innovative thinking, the strategic planning process, and rapid strategy development are all part of strategic management. In particular, the strategic management of a company is highly dependent on research. For a business strategy to be effective, it needs to take into account customer feedback, employee input, and industry best practices. Incorporating careful preparation into board meetings, having trustees with valuable and varied experience, and carefully considering the implications of choices for each business function in an organization are all standard ways to encourage strategic business management. The complexity of strategic management is that you often have to make decisions under pressure and with limited resources. Strategic management will teach anyone how to make sure that company resources, such as products and services, are wisely allocated and invested in the most promising prospects. That's why, if it's the best, an experienced strategy manager will tell you that less is more.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies