Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ski jumpers’ activity and communication on social media from 2020–2022

Tytuł:
Ski jumpers’ activity and communication on social media from 2020–2022
Aktywność i komunikowanie przez wybranych skoczków narciarskich w mediach społecznościowych w latach 2020–2022
Autorzy:
Skucha, Wojciech
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński, Instytut Przedsiębiorczości
Słowa kluczowe:
nowe media
new media
skoki narciarskie
ski jumping
sport
komunikowanie
media społecznościowe
social media
communication
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/pl/legalcode
Linki:
https://przedsiebiorczosc.uj.edu.pl/documents/137560027/151918103/Mlodzi+o+sporcie+2022.pdf/a7b0f289-934d-4a08-ae7c-1776d6d9f670#page=65  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła to skoczkowie narciarscy, którzy w ostatnich latach odnieśli wiele sukcesów. Są także aktywni w mediach społecznościowych, gdzie ich konta obserwowane są przez wiele tysięcy osób. Celem artykułu jest przedstawienie aktywności wspomnianych sportowców na Facebooku i Instagramie oraz analiza form komunikowania, stosowanych przez nich na tych platformach w latach 2020–2022. Badania oparte zostały na analizie zawartości profili trójki polskich skoczków na Facebooku i Instagramie, a także na analizie wybranych wpisów ze względu na formy i treść obecnych tam wypowiedzi oraz znaki, dzięki którym prowadzą oni komunikację ze swoimi obserwatorami.

Dawid Kubacki, Kamil Stoch and Piotr Żyła are ski jumpers who have achieved a significant amount of success in recent years. They are also active on social media, where their accounts are followed by many thousands of people. The aim of the article is to present the activity of these athletes on Facebook and Instagram and to analyze the forms of communication used by them on these platforms from 2020–2022. The research was based on a content analysis of the profiles of three Polish ski jumpers on Facebook and Instagram, as well as an analysis of chosen posts because of the form and content of the statements and signs contained in these posts, which the athletes used to communicate with their followers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies