Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effectiveness of content marketing in ING Bank Slaskis social media marketing activities

Tytuł:
Effectiveness of content marketing in ING Bank Slaskis social media marketing activities
Efektywność marketingu treści w działaniach marketingowych ING Bank Śląski w mediach społecznościowych
Autorzy:
Harpula, Natalia
Słowa kluczowe:
ING Bank Śląski, KPI, marketing treści, media społecznościowe
content marketing, ING Bank Slaski, KPI, social media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jednym z najpopularniejszych w ostatnich latach trendem w marketingu, a w szczególności w tym prowadzonym poprzez media społecznościowe jest marketing treści. Ze względu na jego szerokie zastosowanie oraz różnorodne formy przekazu warto poddać analizie efektywność stosowanych instrumentów przez instytucję bankową. Celem niniejszej pracy jest analiza instrumentów wykorzystywanych w ramach content marketingu przez ING Bank Śląski na Facebooku. Zastosowaną metodą badawczą była analiza przypadku trzech wybranych postów profilu Banku w określonym okresie czasu. Analiza i ocena poziomu efektywności zastosowanych instrumentów dokonana została za pomocą czterech kluczowych wskaźników efektywności, które wskazują liczbę: wyświetleń, polubień, komentarzy oraz udostępnień. W diagnozie efektywności marketingu treści stosowanym przez ING Bank Śląski ujęto także analizę konkurencyjności uwzględniając największego konkurenta badanego Banku. Wbadaniach przyjęto, że działania marketingu treści prowadzone przez Bank INGna Facebooku są efektywne. Hipoteza została zweryfikowana.

One of the most popular trends in marketing in recent years, especially that conducted through social media, is content marketing. Due to its wide application and various forms ofcommunication, it is worth analyzing the effectiveness of the instruments used by the banking institution. The purpose of this work is to analyze the instruments used in content marketing by ING Bank Slaski on Facebook. The research method used was a case study of three selected posts of the Bank's profile over a specific period. The analysis and evaluation of the level of effectiveness of the instruments used was made using four key performance indicators, which indicate the number of: impressions, likes, comments and shares. The diagnosis of the effectiveness of content marketing used by ING Bank Slaski also included a competitive analysis considering the largest competitor of the studied Bank. The study assumed that content marketing activities carried out by ING Bank on Facebook are effective.The hypothesis was verified.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies