Tytuł pozycji:
Możliwości wykorzystania grywalizacji w procesach rekrutacyjnych w branży IT
Głównym obszarem zainteresowania badawczego poniższej pracy jest omówienie podstawowych procedur kadrowych z wyszczególnieniem procesu rekrutacyjnego oraz scharakteryzowanie pojęcia grywalizacji. Celem pracy jest zbadanie możliwości zastosowania grywalizacji w procesach kadrowych w branży IT. Praca koncentruje się na zaprezentowaniu teoretycznych aspektów wykorzystania technik związanych z grami w obszarze doboru i selekcji kandydatów. Zjawisko to może mieć duży wpływ na ich zachowanie, a także zrozumienie motywacji, którą kieruje się dana osoba przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Badanie, które zostało przeprowadzone w ramach pracy na grupie rekruterów oraz specjalistów z branży IT miało na celu analizę potencjalnego zastosowania elementów grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w sektorze informatycznym.
The main research interest of the following thesis is to discuss basic HR procedures detailing the recruitment process and to characterise the concept of gamification. The aim of the thesis is to explore the applicability of gamification to HR processes in the IT industry. The paper focuses on presenting the theoretical aspects of the use of game-related techniques in the area of candidate selection and screening. This phenomenon can have a great impact on their behaviour, as well as on understanding the motivation that drives a person to make key decisions. The study, which was carried out as part of a piece of work on a group of recruiters and IT professionals, aimed to analyse the potential application of gamification elements in IT HR processes.