Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The aesthetic taste and press advertisements : the analysis of the Polish case from the cultural and the evolutionary perspective

Tytuł:
The aesthetic taste and press advertisements : the analysis of the Polish case from the cultural and the evolutionary perspective
Gust estetyczny a reklama prasowa : analiza kulturowa i ewolucjonistyczna na przykładzie Polski
Autorzy:
Łuczaj, Kamil
Współwytwórcy:
Mucha, Janusz
Data publikacji:
2016-03-16
Słowa kluczowe:
reklama
evolutionary psychology
kapitał kulturowy
aesthetic taste
advertising
qualitative sociology
psychologia ewolucyjna
gust estetyczny
socjologia jakościowa
cultural capital
Język:
polski
Prawa:
Copyright
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies