Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media jako efektywne narzędzie promocji organizacji ochrony zdrowia na przykładzie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie

Tytuł:
Social media jako efektywne narzędzie promocji organizacji ochrony zdrowia na przykładzie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie
Social media as an effective tool for promoting health care organizations on the example of the University Hospital in Krakow
Autorzy:
Gąsiorowska, Gabriela
Słowa kluczowe:
PROMOTIONAL ACTIVITY – SOCIAL MEDIA – HEALTHCARE – HOSPITAL – PUBLIC HEALTH
DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – OCHRONA ZDROWIA – SZPITAL – ZDROWIE PUBLICZNE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper focuses on social media as an effective tool for promoting healthcare organizations. Its aim was to analyze and evaluate the effectiveness of the Internet and social media in promotional activities carried out by healthcare entities, particularly the University Hospital in Krakow. The paper presents the significance of health as the paramount value of every individual, outlines fundamental aspects of healthcare system functioning and the management of healthcare organizations, with a specific emphasis on hospital facilities. It is also addresses the topics of promotional activities, their instruments, and social media as platforms for communication and information exchange in the healthcare field. The research results, obtained through a questionnaire survey and interview, allowed for determining the importance of social media in the promotional activities of medical organizations, demonstrating that these tools play a significant role in their communication strategy. Internet is valued by individuals as a source of high-quality information about healthcare facilities, and those operating on social media platforms are positively perceived by the public.

W niniejszej pracy uwagę poświęcono social mediom jako efektywnemu narzędziu promocji organizacji ochrony zdrowia. Jej celem była analiza i ocena efektywności Internetu oraz mediów społecznościowych wykorzystywanych w działalności promocyjnej przez podmioty lecznicze, w szczególności przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie. W pracy ukazano istotę zdrowia jako nadrzędną wartość każdej jednostki, przedstawiono podstawowe aspekty z zakresu funkcjonowania systemów ochrony zdrowia, a także zarządzania jego organizacjami, uwzględniając przede wszystkim placówki szpitalne. Poruszono również tematykę działalności promocyjnej i jej instrumentów oraz mediów społecznościowych jako platform komunikacji i wymiany informacji w obszarze zdrowotnym. Wyniki z badań, przeprowadzonych za pomocą kwestionariusza ankiety oraz wywiadu, pozwoliły określić znaczenie social mediów w działalności promocyjnej organizacji medycznych, gdzie udowodniono, iż narzędzia te odgrywają istotną rolę w ich strategii komunikacyjnej. Jednostki cenią sobie Internet jako źródło jakościowych wiadomości dotyczących placówek zdrowotnych, a te funkcjonujące na platformach społecznościowych są pozytywnie odbierane przez opinię publiczną.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies