Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie event marketingu w działaniach sektora pozarządowego na przykładzie wybranych organizacji

Tytuł:
Wykorzystanie event marketingu w działaniach sektora pozarządowego na przykładzie wybranych organizacji
Use of event marketing in the activities of the non-governmental sector on the example of selected organizations
Autorzy:
Urbańska, Natalia
Słowa kluczowe:
MARKETING - MARKETING EVENTOWY - PLAN MARKETINGOWY - ORGANIZACJE POZARZĄDOWE - ZAANGAŻOWANIE
MARKETING - EVENT MARKETING - MARKETING PLAN - NON GOVERNMENTAL ORGANISATIONS – ENGAGEMENT
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the issue of event marketing in NGOs and describes how non governmental organizations operating in Poland use this tool. From academic conferences to sports tournaments to online seminars on cryptocurrencies, these events are diverse but, as this work shows, they share a common goal: to build authentic and lasting relationships with audiences. This is a relatively new area of research in the field of marketing, which makes this work both theoretical and practical - it can serve as an inspiration for marketing practitioners and researchers. The main objective of the study is to find out the role that event marketing plays in the activities of NGOs. As part of the work, a series of interviews were conducted with NGO representatives and a questionnaire survey was conducted in a selected subject of the study. In addition, one of the surveyed organisations became the subject of an in-depth case study. Conclusions from the analysis of the research part indicate that event marketing is becoming an increasingly important part of an NGO's marketing plan and fulfils a number of functions. Based on the work, it is clear that event marketing activities complement recruitment and promotional processes and allow organisations to obtain partners. The research carried out also indicates that NGO staff realise the importance of event marketing tools and use them consciously.

Praca prezentuje zagadnienie marketingu eventowego w organizacjach pozarządowych i opisuje, w jaki sposób działające w Polsce NGO wykorzystują to narzędzie. Od konferencji naukowych, przez turnieje sportowe, po seminaria online na temat kryptowalut - wydarzenia te są różnorodne, ale jak wynika z tej pracy łączy je wspólny cel: zbudować autentyczne i trwałe relacje z odbiorcami. Jest to stosunkowo nowy obszar badań w dziedzinie marketingu, co sprawia, że praca ta ma zarówno wymiar teoretyczny jak i praktyczny - może posłużyć jako inspiracja dla praktyków marketingu i badaczy. Głównym celem pracy jest poznanie roli, jaką w działalności organizacji pozarządowych pełni marketing eventowy. W ramach pracy przeprowadzona została seria wywiadów z przedstawicielami organizacji pozarządowych, a jedna z organizacji stała się przedmiotem studium przypadku. Wnioski wynikające z analizy części badawczej wskazują na to, że marketing eventowy staje się coraz ważniejszą częścią planu marketingowego organizacji pozarządowych i spełnia szereg funkcji. Na podstawie pracy widać wyraźnie, że działania z zakresu marketingu eventowego uzupełniają procesy rekrutacyjne, promocyjne i pozwalają na uzyskiwanie przez organizacje partnerów. Wykonane badania wskazują też na to, że pracownicy organizacji pozarządowych zdają sobie sprawę z wagi narzędzi event marketingu i korzystają z nich świadomie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies