Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Information behavior of social network users when confronted with hate speech using the Veclaim brand as an example

Tytuł:
Information behavior of social network users when confronted with hate speech using the Veclaim brand as an example
Zachowania informacyjne użytkowników serwisów społecznościowych w konfrontacji z hejtem na przykładzie marki Veclaim
Autorzy:
Więcek, Łucja
Słowa kluczowe:
zachowania informacyjne; serwisy społecznościowe; użytkownik; hejt; przedsiębiorstwa
information behaviour; social networks; user; hejt; companies
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The current study undertook to characterize the information behaviour of social network users, given the significant impact of the Internet on individuals today. The impact of hate speech on these behaviours and the companies operating in the sites has also been analyzed. The way users use social networks was presented, and the best functionalities of these networks were extracted. In order to study the issue, an in-depth interview research method was used, the subsequent results of which were juxtaposed with the theoretical part of the work. Thanks to this approach, it was possible to identify the most frequently manifested informational behaviour among users and the consequences of the phenomenon of hejt on the Internet.

W obecnej pracy podjęto się charakterystyki zachowań informacyjnych użytkowników serwisów społecznościowych, z uwagi na znaczący wpływ Internetu w dzisiejszych czasach na jednostki. Zostało również zanalizowane oddziaływanie hejtu na owe zachowania oraz działające w serwisach przedsiębiorstwa. Zaprezentowano sposób w jaki użytkownicy wykorzystują serwisy społecznościowe oraz wyodrębniono najlepsze ich funkcjonalności. W celu zbadania problematyki posłużono się metodą badawczą wywiadu pogłębionego, której późniejsze wyniki zostały zestawione z częścią teoretyczną pracy. Dzięki takiemu podejściu udało się wskazać najczęściej przejawiane zachowania informacyjne wśród użytkowników oraz następstwa zjawiska hejtu w Internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies