Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ aspektów ekologicznych na postrzeganie marki kosmetycznej przez odbiorców – studium przypadku marki Yope

Tytuł:
Wpływ aspektów ekologicznych na postrzeganie marki kosmetycznej przez odbiorców – studium przypadku marki Yope
The impact of ecological aspects on the perception of a cosmetic brand by recipients - a case study of the Yope brand
Autorzy:
Litwora, Karolina
Słowa kluczowe:
natural cosmetics, corporate social responsibility, ecology, corporate image management
kosmetyki naturalne, społeczna odpowiedzialność biznesu, ekologia, zarządzanie wizerunkiem
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest zbadanie wpływu ekologicznych cech produktów kosmetycznych na wybory konsumenckie. Szczegółowe badanie zachowań odbiorców umożliwił kwestionariusz ankiety, natomiast analiza danych zastanych (desk research) była narzędziem badania podejścia oraz działania marki kosmetycznej Yope w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu, co stanowi centralny element pracy. Przeprowadzone badania pozwolą na dokładniejsze zrozumienie oddziaływania aspektów ekologicznych na postrzeganie marki kosmetycznej oraz przedstawienie praktycznych wniosków dotyczących strategii marketingowej, które mogą pomóc markom kosmetycznym w budowaniu wizerunku marki ekologicznie zaangażowanej i zdobywaniu zaufania konsumentów. W pracy postawiono problem badawczy w postaci pytania: Jak czynniki ekologiczne oddziaływają na wybory konsumentów oraz odbiór wizerunku marki kosmetycznej?

The aim of the work is to examine the influence of ecological features of cosmetic products on consumer choices. A detailed study of the recipients' behavior was made possible by a questionnaire, while desk research was a tool for examining the approach and operation of the Yope cosmetics brand in the context of corporate social responsibility, which is the central element of the work. The conducted research will allow for a more accurate understanding of the impact of ecological aspects on the perception of a cosmetic brand and the presentation of practical conclusions regarding the marketing strategy that can help cosmetic brands build a positive ecological image and gain consumer trust.Before starting a detailed analysis, the following research problem was posed: How do ecological factors affect consumer choices and the perception of the image of a cosmetic brand?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies