Tytuł pozycji:
Budowanie relacji z klientem przez marki rękodzielnicze na wybranych przykładach
Tematem pracy jest budowanie relacji z klientem przez marki rękodzielnicze na przykładzie trzech wybranych marek: Słodki Wosk, Spalone studio oraz Wypieczone. Problem badawczy został sformułowany w postaci pytania: jakie czynniki wpływają na budowanie relacji między klientem a marką rękodzielniczą? W części teoretycznej zostaną przedstawione najważniejsze pojęcia z zakresu budowania relacji z klientem oraz marek rękodzielniczych, wprowadzające w dalszą część pracy. W pracy wykorzystano następujące narzędzia i techniki badawcze: wywiady ustrukturyzowane z właścicielkami marek Słodki Wosk oraz Spalone studio, analizę zawartości mediów społecznościowych wybranych marek oraz kwestionariusz ankiety przeprowadzony wśród klientów marek rękodzielniczych. Badania mają na celu określenie czynników wpływających na budowanie relacji między klientem a marką rękodzielniczą.
The subject of this thesis is building customer relationships by handicraft brands, using three selected brands as examples Słodki Wosk (Sweet Wax), Spalone studio (Burnt studio) and Wypieczone (Baked). The research problem is formulated in the form of the question: what factors influence the building of relationships between customers and handicraft brands? The theoretical part will present the key concepts related to building customer relationships and handicraft brands, providing an introduction to the thesis. The following research tools and techniques were used: structured interviews with the owners of Słodki Wosk and Spalone studio brands, analysis of social media content of selected brands, and a questionnaire survey conducted among customers of handicraft brands. The research aims to identify the factors influencing the establishment of relationships between customers and handicraft brands.