Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Building a fashion brand in social media – a case study of the Laurella brand

Tytuł:
Building a fashion brand in social media – a case study of the Laurella brand
Budowanie marki modowej w mediach społecznościowych – analiza przypadku marki Laurella
Autorzy:
Wójciak, Oliwia
Słowa kluczowe:
brand, social media, brand building, Internet, social networking sites
marka, media społecznościowe, budowanie marki, Internet, serwisy społecznościowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this article is the Laurella brand and its activity in social media. The aim of this thesis is to analyze building a fashion brand in social media on the example of this brand's activity. The conducted research was based on the analysis of the content and materials posted by the brand on its social networking sites (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok and LinkedIn). The article was enriched with a SWOT analysis and a survey of recipients' opinions on the Laurella brand using an anonymous survey questionnaire. The research was supplemented by an interview with the owner and a member of the team The article contains the explanations of the most important concepts related to building a brand in social media, along with a description of social networking sites.

Przedmiotem badań jest marka Laurella i jej działalność w mediach społecznościowych. Celem pracy jest analiza sposobów budowania marki modowej w mediach społecznościowych na przykładzie działalności tejże marki. Przeprowadzone badania oparto na analizie treści oraz materiałów zamieszczanych przez markę w jej serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok i LinkedIn), jak również analizie opinii odbiorców na temat marki Laurella przy użyciu kwestionariusza ankiety. Uzupełnieniem był wywiad przeprowadzony z właścicielką i osobą z zespołu. Praca zawiera analizę SWOT wykonaną na podstawie zebranych danych, która miała na celu określić pozycję marki na rynku oraz wskazać strategię jaką przedsiębiorstwo powinno obrać. Praca zawiera wyjaśnienie najważniejszych pojęć związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych wraz z opisem serwisów społecznościowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies