Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Brand image building. Case study of "Tajfuny" publishing house

Tytuł:
Brand image building. Case study of "Tajfuny" publishing house
Budowanie wizerunku marki na przykładzie wydawnictwa "Tajfuny"
Autorzy:
Goluch, Kinga
Słowa kluczowe:
Marka, tożsamość marki, wizerunek marki, narzędzia budowania wizerunku marki, wydawnictwa, rynek wydawniczy
Brand, brand identity, brand image, brand image building means, publishing houses, publishing market
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This Master's thesis focuses on the issue of building a brand image in the context of publishing houses. Its writing resulted from the observation of rarity of analyzing publishing houses as brands that have the potential to influence consumer choices. The main objective of the work was to examine effective methods by which publishing houses can build their brand image. The research focused on the role of brand image in the success of publishing houses as well as means, factors and communication channels that are used to build the brand image. The conclusions of the research indicate that building a brand image brings benefits to publishing houses and may influence the choices of readers. In the course of the research, it was found that the key element of building a brand image is a strong brand identity and consumer trust. The work discusses issues such as brand, brand identity, brand image, as well as specific means that can be used by enterprises to manage their brand image. To deepen the context, the work also includes a chapter focusing on the analysis of the publishing market in Poland. The research carried out as part of the work was embedded in the interpretive-symbolic paradigm while using the case study method.

Niniejsza praca magisterska skupia się na zagadnieniu budowania wizerunku marki w kontekście wydawnictw. Jej napisanie wynikało z obserwacji rzadkości analizowania wydawnictw jako marek, które mają potencjał wpływać na wybory konsumentów. Głównym celem pracy było zbadanie skutecznych metod, którymi wydawnictwa mogą budować wizerunek swojej marki. Badania skoncentrowano na roli wizerunku marki w sukcesie wydawnictw oraz narzędziach, czynnikach i kanałach komunikacji, które służą budowaniu wizerunku marki. Wnioski płynące z analiz wskazują, że budowanie wizerunku marki przynosi korzyści wydawnictwom i może mieć wpływ na wybory czytelników. W toku badań ustalono, że kluczowym elementem budowania wizerunku marki jest silna tożsamość marki oraz zaufanie ze strony konsumentów. W pracy omówione zostały zagadnienia takie jak marka, tożsamość marki, wizerunek marki, a także i konkretne narzędzie wykorzystywane przez przedsiębiorstwa celem zarządzania swoim wizerunkiem marki. Dla pogłębienia kontekstu w pracy został zawarty również rozdział skupiający się na analizie rynku wydawniczego w Polsce. Badania przeprowadzone w ramach pracy osadzone były w nurcie interpretatywno-symbolicznym i wykorzystano w nich metodę studium przypadku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies