Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Zarządzanie procesami sprzedaży bezpośredniej na przykładzie firmy sprzedażowej".

Tytuł:
"Zarządzanie procesami sprzedaży bezpośredniej na przykładzie firmy sprzedażowej".
"Managing direct sales processes on the example of a sales company"
Autorzy:
Mamcarczyk, Magdalena
Słowa kluczowe:
direct sales, efficiency, managment, personnel development, sales department, sales results
dział sprzedaży, efektywność, sprzedaż bezpośrednia, rozwój personelu, wyniki sprzedażowe, zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work was devoted to the subject of direct sales process management. The main goal is an in-depth analysis of key aspects of sales department management and the presentation of strategies that increase the efficiency of the company. The most important stages, methods, and techniques related to the process of direct sales and acquiring new customers were discussed. The theoretical foundations of managing direct sales processes, such as team management, monitoring results, or building relationships with customers, are described in detail. Literature reviews and empirical research carried out in a sales company allowed for practical knowledge in the field of effective management and improved sales results in the organization.

Praca został poświęcona tematyce zarządzania procesami sprzedaży bezpośredniej. Głównym celem jest dogłębna analiza kluczowych aspektów zarządzania działem sprzedaży oraz przedstawienie strategii wpływających na wzrost efektywności przedsiębiorstwa. Omówiono najważniejsze etapy, metody i techniki związane z procesem sprzedaży bezpośredniej i pozyskiwania nowych klientów. Szczegółowo opisano teoretyczne podstawy zarządzania procesami sprzedaży bezpośredniej, jak zarządzanie zespołem, monitorowanie wyników czy budowanie relacji z klientem. Przegląd literatury oraz przeprowadzone badania empiryczne w firmie sprzedażowej pozwoliły na dostarczenie praktycznej wiedzy w temacie efektywnego zarządzania oraz polepszenia wyników sprzedażowych w organizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies