Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identification and analysis of factors affecting the effectiveness of marketing activities on the Internet on the example of a small service company ARKADIA

Tytuł:
Identification and analysis of factors affecting the effectiveness of marketing activities on the Internet on the example of a small service company ARKADIA
Identyfikacja i analiza czynników wpływających na skuteczność działań marketingowych w internecie na przykładzie małej firmy usługowej ARKADIA
Autorzy:
Rosa-Łuszcz, Karolina
Słowa kluczowe:
digital marketing, internet, social media, marketing-mix, management
marketing internetowy, internet, media społecznościowe, marketing-mix, zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The effectiveness of online marketing activities depends on many factors. As with traditional marketing, these activities depend on the objectives of the company, the chosen audience and the tools used. An effective marketing strategy makes it is possible to increase brand recognition and effectively launch a new product on the market. With the help of appropriate communication tools, it is also possible to increase consumers' trust in the brand. The aim of this study is to identify and analyse factors influencing the effectiveness of internet marketing activities. As the analysis of the literature and the results of our own research has shown, the effectiveness of online marketing activities depends on many factors.

Skuteczność internetowych działań marketingowych jest zależna od wielu czynników. Podobnie jak w przypadku marketingu tradycyjnego, działania te są zależne od celów przedsiębiorstwa, wybranej grupy odbiorców i stosowanych narzędzi. Skuteczna strategia marketingowa pozwala na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek. Za pomocą odpowiednich narzędzi komunikacji możliwe jest także zwiększenie zaufania konsumentów w stosunku do marki. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja i analiza czynników wpływających na skuteczność działań marketingu internetowego. Jak wykazała przeprowadzona analiza piśmiennictwa oraz wyników badań własnych na skuteczność działań marketingowych prowadzonych w internecie wpływa wiele czynników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies