Tytuł pozycji:
Perception of luxury fashion brands by young social media users in Poland
- Tytuł:
-
Perception of luxury fashion brands by young social media users in Poland
Postrzeganie luksusowych Marek modowych przez młodych użytkowników mediów społecznościowych w Polsce
- Autorzy:
-
Mulka, Klaudia
- Słowa kluczowe:
-
brand, luxury brand, brand management, clothing brands, fashion industry, luxury brand perception, luxury clothing brands
marka, marka luksusowa, zarządzanie marką, marki odzieżowe, branża modowa, postrzeganie marek luksusowych, luksusowe marki odzieżowe
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper contains theoretical information about brands, their models and their management. Below you will find information on the fashion industry, fashion management, luxury brands, management strategies and public perception of them. The last part of the paper contains the results of our own research on the perception of luxury brands by Facebook and Instagram users aged 19-26.
Praca zawiera teoretyczne informacje na temat marek, ich modeli i zarządzania nimi. W dalszej części znajdują się informacje na temat branży modowej, zarządzaniu w branży modowej, marek luksusowych, strategii zarządzania oraz postrzegania ich przez społeczeństwo. W ostatniej części pracy znajdują się wyniki badań własnych na temat postrzegania marek luksusowych przez użytkowników Facebooka oraz Instagram w wieku 19-26 lat.