Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako strategia zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na przykładzie branży odzieżowej

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako strategia zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na przykładzie branży odzieżowej
Corporate Social Responsibility as a management strategy of a multinational enterprise on the example of the clothing industry.
Autorzy:
Krząstek, Agata
Słowa kluczowe:
clothing industry - corporate social responsibility - international business - management strategy
strategia zarządzania – przedsiębiorstwo międzynarodowe – społeczna odpowiedzialność biznesu – branża odzieżowa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis is to analyze corporate social responsibility as a corporate management strategy in the clothing industry. The entire dissertation consists of three parts. The first chapter presents the essence and importance of multinational enterprises and issues with strategies' evolution, construction, and classification. The second chapter deals with corporate social responsibility as a source of market advantage for the modern enterprise. The third chapter presents the results of own research into corporate social responsibility in the clothing industry.The work is based on in-depth literature research, internet sources, internal documentation, and websites of the surveyed companies. The thesis also relied on sustainability reports, conducted questionnaire-based surveys with company personnel, and in-depth interviews with representatives of a selected company.

Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy społecznej odpowiedzialności biznesu jako strategii zarządzania przedsiębiorstwem w branży odzieżowej. Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia istotę i znaczenie przedsiębiorstw międzynarodowych oraz zagadnieia związane z ewolucją, budową oraz klasyfikacją strategii. Rozdział drugi dotyczy społecznej odpowiedzialności biznesu jako źródła przewagi rynkowej współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu w branży odzieżowej.Praca powstała w oparciu o pogłębione badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz strony internetowe badanych przedsiębiorstw. W pracy oparto się także na raportach zrównoważonego rozwoju przeprowadzono badania ankietowe z personelem firmy w oparciu o kwestionariusz oraz wywiady pogłębione z przedstawicielami wybranej firmy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies