Tytuł pozycji:
Strategie marketingowe w mediach społecznościowych na przykładzie Netflixa
Praca magisterska dotyczy strategii marketingowych w mediach społecznościowych na przykładnie firmy Netflix. Praca obejmuje postawy przewagi konkurencyjnej i strategii marketingowych. Firmy działające w dzisiejszych czasach muszą analizować rynek i zdobywać przewagę konkurencyjną nad konkurentami. Dlatego przedsiębiorstwa używają mediów społecznościowych w celu przyciągnięcia nowych i utrzymania obecnych klientów. W pracy analizowane są interakcje i komunikacja między firmą a klientami. Przeprowadzone badania opierały się na ankietach użytkowników Internetu i koncentrowały się na różnych aspektach marketingu w mediach społecznościowych, w tym na tworzeniu wizerunku, budowaniu relacji z klientami i komunikacji dwustronnej.
The Master’ thesis concerns marketing strategies in social media on the case of Netflix. The Master’s thesis is to consider competitive advantage and marketing strategies. Companies operating in this days need to analyze the market and have competitive advantage over competitors. Therefore, the company incorporates social media in order to attract new and retain existing customers. The Master’s thesis analyzes interactions and communication between the company and customers. The research conducted was based on Internet user surveys and focused on various aspects of social media marketing, including image creation, customer relationship building and two-way communication.