Tytuł pozycji:
Wpływ marketingu w e-commerce na klientów branży RTV/AGD
Praca podejmuje zagadnienie technik marketingowych wykorzystywanych przez sklepy internetowe oferujące produkty z kategorii RTV/AGD oraz bada wpływ tychże działań na odbiorców. Sfera e-commerce nieustannie rozwija się i wiele osób decyduje się na zakupy online, a serwisy starają się przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Spojrzenie zarówno z perspektywy ukształtowania sklepów internetowych, jak i opinii zebranych od respondentów, pozwoliły na gruntowną analizę działań marketingowych sklepów z branży RTV/AGD. W ramach postępowania badawczego przeprowadzone zostały następujące badania: analiza literaturowa, analiza map cieplnych oraz kwestionariusz internetowy.
The subject of the article covers the issue of marketing techniques used by online stores offering products from the electronics and household appliances category and examines the impact of these activities on Internet users. The e-commerce sphere is constantly developing, and many people decide to shop online, so websites try to attract the attention of potential customers. A look both from the perspective of the shape of online stores and the opinions collected from respondents allowed for a thorough analysis of marketing activities of stores from the consumer electronics and household appliances industry. As part of the research procedure, the following research was carried out: literature analysis, heat map analysis and an online questionnaire.