Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ marketingu w e-commerce na klientów branży RTV/AGD

Tytuł:
Wpływ marketingu w e-commerce na klientów branży RTV/AGD
The impact of e-commerce marketing on customers of the electronics and household appliances industry
Autorzy:
Czyż, Agata
Słowa kluczowe:
e-commerce - electronics and household appliances - Internet users - marketing - online stores
e-commerce – internauci - marketing - RTV/AGD - sklepy internetowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca podejmuje zagadnienie technik marketingowych wykorzystywanych przez sklepy internetowe oferujące produkty z kategorii RTV/AGD oraz bada wpływ tychże działań na odbiorców. Sfera e-commerce nieustannie rozwija się i wiele osób decyduje się na zakupy online, a serwisy starają się przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Spojrzenie zarówno z perspektywy ukształtowania sklepów internetowych, jak i opinii zebranych od respondentów, pozwoliły na gruntowną analizę działań marketingowych sklepów z branży RTV/AGD. W ramach postępowania badawczego przeprowadzone zostały następujące badania: analiza literaturowa, analiza map cieplnych oraz kwestionariusz internetowy.

The subject of the article covers the issue of marketing techniques used by online stores offering products from the electronics and household appliances category and examines the impact of these activities on Internet users. The e-commerce sphere is constantly developing, and many people decide to shop online, so websites try to attract the attention of potential customers. A look both from the perspective of the shape of online stores and the opinions collected from respondents allowed for a thorough analysis of marketing activities of stores from the consumer electronics and household appliances industry. As part of the research procedure, the following research was carried out: literature analysis, heat map analysis and an online questionnaire.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies