Tytuł pozycji:
Reklama, promocja i sponsorowanie napojów alkoholowych – problematyka prawna
- Tytuł:
-
Reklama, promocja i sponsorowanie napojów alkoholowych – problematyka prawna
Advertising, promotion and sponsorship of alcoholic beverages - legal issues
- Autorzy:
-
Dziągwa, Michał
- Słowa kluczowe:
-
Advertising, promotion, sponsorship, alcoholic beverages, sobriety education, alcoholism counteracting.
Reklama, promocja, sponsorowanie, napoje alkoholowe, wychowanie w trzeźwości, przeciwdziałanie alkoholizmowi.
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi reguluje zagadnienia prowadzenia reklamy, promocji i sponsorowania napojów alkoholowych w Polsce. Praca magisterska ma na celu zrozumienie problematyki prawnej tego zagadnienia. Praca magisterska omawia potrzebę regulacji tego zagadnienia, ewolucję historyczną regulacji, pojęcia prawne, materialnoprawną regulację oraz odpowiedzialność prawną z tytułu naruszenia przepisów dotyczących reklamy, promocji i sponsorowania napojów alkoholowych. Praca magisterska zawiera wnioski, które są oceną trafności regulacji ustawowej.
The Law of October 26, 1982 on Upbringing in Sobriety and Counteracting Alcoholism regulates the issues of advertising, promotion and sponsorship of alcoholic beverages in Poland. The master's thesis purpose to understand the legal problems of this issue. The master's thesis discusses the need to regulate this issue, the historical evolution of the regulation, legal concepts, substantive legal regulation and legal liability for violating the regulations on advertising, promotion and sponsorship of alcoholic beverages. The thesis contains conclusions, which are an assessment of the accurancy of statutory regulation.