Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem artysty na przykładzie działalności Kuby Grabowskiego i trasy koncertowej Mega Hip-Hop Tour

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem artysty na przykładzie działalności Kuby Grabowskiego i trasy koncertowej Mega Hip-Hop Tour
Management of the artists image on the example of Kuba Grabowski and Mega Hip-Hop Tour
Autorzy:
Portka, Gabriela
Słowa kluczowe:
Image management, image creation, artist, Kuba Grabowski
Zarządzanie wizerunkiem, kreowanie wizerunku, artysta, Kuba Grabowski
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the study was to conduct research on the creation of an artistic image through activities during a concert tour. The work describes the case of Kuba Grabowski during the Mega Hip-Hop Tour in 2022. The study addresses the question of how the artist created his new image through concerts and the social media platform Twitter, and relates the artist's actions to management theory. In order to better understand the genesis of the described process, the career history of Kuba Grabowski as Quebonafide and the methodology of changing the perception of his persona were presented. An analysis of existing data was conducted, including recordings from live events and Grabowski's tweets. The study proves that the adopted methods of image creation were closely related to existing theories on the subject, and also demonstrates the high effectiveness of these actions.

Celem pracy było przeprowadzenie badania dotyczącego kreowania wizerunku artystycznego poprzez działalność w trakcie trwania trasy koncertowej. Opisany został przypadek Kuby Grabowskiego podczas trasy Mega Hip-Hop Tour mającej miejsce w 2022 roku. Badanie odpowiada na pytanie, w jaki sposób artysta tworzył swój nowy wizerunek za pomocą koncertów oraz serwisu społecznościowego Twitter, a także odnosi działania artysty do teorii zarządzania. W celu lepszego zrozumienia genezy opisywanego procesu, przedstawiona została historia kariery Kuby Grabowskiego jako Quebonafide oraz metodyka zmiany sposobu percepcji jego osoby. Zastosowana została analiza danych zastanych, jakimi były nagrania z wydarzeń na żywo oraz tweety Grabowskiego. Praca udowadnia, że obrane metody kreowania wizerunku były ściśle powiązane z istniejącymi już tezami na ten temat, a także pokazuje wysoką skuteczność tychże działań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies