Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of social media in creating the image of tourist destinations. The "Inspired by Iceland" campaign as a case study.

Tytuł:
The role of social media in creating the image of tourist destinations. The "Inspired by Iceland" campaign as a case study.
Rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku destynacji turystycznych. Kampania „Inspired by Iceland” jako studium przypadku
Autorzy:
Paluch, Natalia
Słowa kluczowe:
media społecznościowe, kreowanie wizerunku, kampania wizerunkowa, wizerunek, Inspired by Iceland, Islandia
social media, image creation, image campaign, image, Inspired by Iceland, Iceland
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of this study was to analyze the role of social media in the process of creating image of tourist destinations, using the example of the “Inspired by Iceland” campaign. To carry out the research, the content analysis of social media – Facebook, Instagram, Twitter and YouTube – was used. The research tool was a code book adapted to the type of each medium. The topics and form of the posts were analyzed, as well as audience reactions. Based on the analysis, a number of key trends and activities used by campaign creators were identified. The analyzed campaign is an example of effective actions in the process of creating the image of tourist destinations.

Głównym celem niniejszej pracy była analiza roli mediów społecznościowych w procesie kreowania wizerunku destynacji turystycznych, na przykładzie kampanii „Inspired by Iceland”. Do przeprowadzenia badań wykorzystano analizę zawartości mediów społecznościowych – Facebooka, Instagrama, Twittera i YouTube’a. Narzędziem badawczym był klucz kategoryzacyjny dostosowany do charakteru każdego z mediów. Analizowano tematykę i formę postów, a także reakcje odbiorców. Na podstawie analizy zidentyfikowano szereg kluczowych trendów i działań, jakie wykorzystują twórcy kampanii. Analizowana kampania stanowi przykład skutecznych działań w procesie kształtowania wizerunku destynacji turystycznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies