Tytuł pozycji:
Brand-building strategy analysis and low-cost airline marketing
W pracy magisterskiej opisane zostały zagadnienia związane z marketingiem, reklamą i brandingiem linii lotniczych z przykładowym opisem linii nisko kosztowych. Wszystkie hasła i pojęcia zostały omówione i opisane, pokazano bardziej szczegółowo strategię brandingowe i marketginowe dużych korporaacji. Zaprezentowana została historia marketingu i reklamy oraz jej rozwój w poszczególnych państwach. Na koniec podane zostały przykłady trzech nisko kosztowych przewoźników i charakterystycznych punktów ich podejścia do biznesu.Część empiryczna pracy opiera się na przeprowadzonym badaniu ankietowym, w którym grupa 100 respondentów odpowiedziała na zadane pytania związane z podróżami lotniczymi. Na końcu pracy dyplomowej zawarte zostały rekomendacje dla podmiotów wyrażających zainteresowanie w temacie.
The master's thesis describes issues related to marketing, advertising and branding of airlines with an exemplary description of low-cost airlines. All slogans and concepts were discussed and described, the branding and marketing strategies of large corporations were presented in more detail. The history of marketing and advertising as well as its development in individual countries was presented. Finally, examples of three low-cost carriers and characteristic points of their approach to business are given.The empirical part of the work is based on a survey conducted in which a group of 100 respondents answered questions related to air travel. At the end of the thesis, recommendations for entities expressing interest in the topic were included.