Tytuł pozycji:
Harmful creativity on YouTube and TikTok in the perception of users
- Tytuł:
-
Harmful creativity on YouTube and TikTok in the perception of users
Patotwórczość na Youtubie i TikToku w odbiorze użytkowników
- Autorzy:
-
Florkowska, Julia
- Słowa kluczowe:
-
Social media, generation Z, generation Y, TikTok, Youtube, harmful content, content
Social media, media społecznościowe, patotwórczość, generacja Z, generacja Y, TikTok, Youtube, szkodliwe treści, content
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszej praca jest rozważaniem na temat zjawiska patotwórczości na platformach takich jak Youtubie i TikTok w odbiorze użytkowników. Celem pracy było zbadanie postrzegania szkodliwych treści przez aktywne osoby w mediach społecznościowych i. W części teoretycznej skupiono się na ogólnej charakterystyce social mediów, ich genezie oraz funkcji. W dalszej części przedstawiono na przykładach związek między publikowanymi, negatywnymi treściami, a ryzykownym zachowaniem w świecie rzeczywistym. W części badawczej przeprowadzono badanie za pomocą kwestionariusza ankietowanego oraz wysunięto wnioski.
This work is a consideration of the phenomenon of pathogenicity on platforms such as YouTube and TikTok in the perception of users. The aim of the study was to examine the perception of harmful content by active people in social media and. The theoretical part focused on the general characteristics of social media, their genesis and function. The next section presents examples of the relationship between published negative content and risky behavior in the real world. In the research part, a survey was carried out using a questionnaire and conclusions were drawn.