Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Video games as an educational medium: the case of Assassins Creed III

Tytuł:
Video games as an educational medium: the case of Assassins Creed III
Gry wideo jako medium edukacyjne na przykładzie Assassins Creed III
Autorzy:
Hajto, Natalia
Słowa kluczowe:
education, video games, Assassin's Creed, Assassin's Creed III, USA, American War of Independence, video games in education
edukacja, gry wideo, Assassin's Creed, Assassin's Creed III, USA, wojna o niepodległość USA, gry wideo w edukacji
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis focuses on possibilities of using video games in education, with a special emphasis on "Assassin's Creed III". The purpose of my thesis is to show educational values of video games and the potential of using them in education. This thesis consists of three chapters. The first one shows the history of video games and examples of using them for educational purposes. Second chapter describes the most important games from "Assassin's Creed" series and compares them to other games from the same genre. The last chapter analyses how accurate the American War of Independence, other events, places and characters were reconstructed in "Assassin's Creed III".

Niniejsza praca licencjacka skupia się na przedstawieniu możliwości wykorzystania gier wideo w edukacji, ze szczególnym skupieniem się na grze „Assassin’s Creed III”. Jej celem jest ukazanie wartości edukacyjnych, jakie niosą ze sobą gry, i potencjału wykorzystania ich w edukacji. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiona została historia gier wideo oraz przykłady wykorzystania ich w celach edukacyjnych. Drugi rozdział przybliża poszczególne gry z serii „Assassin’s Creed” oraz przedstawia ich specyficzność w porównaniu do innych gier z gatunku. Trzeci rozdział analizuje poprawność odtworzenia rzeczywistości historycznej wojny o niepodległość Stanów Zjednoczonych oraz poszczególnych wydarzeń, miejsc i postaci przedstawionych w grze „Assassin’s Creed III”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies