Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ Covid-19 na marketing międzynarodowy w Chinach i Europie

Tytuł:
Wpływ Covid-19 na marketing międzynarodowy w Chinach i Europie
The impact of the Covid-19 on the international marketing in China and Europe
Autorzy:
Bai, Linquan
Słowa kluczowe:
Marketing międzynarodowy — Strategia marketingowa — PKB — Chiny — Europa — Branża edukacyjna — Branża medyczna
Internationnal marketing – Maketing strategy — GDP —China— Europe- Educational industry -Medical industry
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The international market is increasingly accounting for the proportion of world trade, and the strategic analysis of international marketing plays an important role in enterprises. This article analyzes the marketing environment in the international market. Under the influence of the new crown epidemic, by analyzing the product strategies of China and Europe o discover the marketing strategy in the international market, analyze the choice of the strategy of the enterprise in the international market, help the enterprise choose the correct and effective product combination strategy, help the product to have greater competitiveness in the international market, and further enhance the world international market development of.

Marketing międzynarodowy w coraz większym stopniu stanowi część światowego handlu, a analiza strategiczna marketingu międzynarodowego odgrywa ważną rolę w przedsiębiorstwach. W artykule dokonano analizy otoczenia marketingowego na rynku międzynarodowym. Pod wpływem nowej epidemii korony, analizując strategie produktowe Chin i Europy, odkryj strategię marketingową na rynku międzynarodowym, przeanalizuj wybór strategii przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, pomóż przedsiębiorstwu wybrać właściwą i skuteczną strategia łączenia produktów, pomóż produktowi uzyskać większą konkurencyjność na rynku międzynarodowym i dalej wzmacniaj rozwój światowego rynku międzynarodowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies