Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie adaptacji przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu

Tytuł:
Strategie adaptacji przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu
Adaptation strategies of the enterprise under crisis conditions
Autorzy:
Cikała, Weronika
Słowa kluczowe:
crisis, adaptation, strategies, adaptation strategies, crisis management
kryzys, adaptacja, strategie, strategie adaptacyjne, zarządzanie kryzysem
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Występowanie kryzysów w przedsiębiorstwach jest zdecydowanie częstym zjawiskiem w czasach niestabilności rynku i niepewności. Kryzysy mogą prowadzić do znaczących trudności finansowych, spadku sprzedaży, utraty zaufania klientów, a nawet zagrożenia istnienia samej organizacji. Tematem pracy są strategie adaptacji przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu, uwzględniając zarządzanie strategiczne i metody analizy strategicznej. W pracy omówiono podstawowe zagadnienia związane z kryzysem i sytuacją kryzysową. Zbadano istotę zarządzania kryzysowego, w kontekście adaptacji do zmieniających się warunków. Skoncentrowano się na analizie przedsiębiorstw, które doświadczyły trudności i problemów prowadzących do sytuacji kryzysowych. Celem pracy było lepsze zrozumienie przyczyn i skutków tych sytuacji oraz identyfikacja strategii zarządzania kryzysem, które mogą pomóc przedsiębiorstwom przetrwać i odzyskać wzrost. Metodyka badawcza opierała się głównie na analizie literatury, oraz analizie danych na podstawie kwestionariusza ankiety. Wyniki badania pozwolą na lepsze zrozumienie procesu adaptacji w warunkach kryzysowych oraz dostarczą praktycznych wskazówek dla przedsiębiorstw stojących przed podobnymi wyzwaniami.

The occurrence of crises in companies is definitely a common phenomenon in times of market instability and uncertainty. Crises can lead to significant financial difficulties, declining sales, loss of customer confidence and even threaten the existence of the organization itself. The topic of the paper is the adaptation strategies of the enterprise under crisis conditions, taking into account strategic management and methods of strategic analysis. The paper discusses the basic issues of crisis and crisis situation. The essence of crisis management was examined, in the context of adaptation to changing conditions. It focused on the analysis of enterprises that have experienced difficulties and problems leading to crisis situations. The purpose of the study was to better understand the causes and consequences of these situations and to identify crisis management strategies that can help companies survive and regain growth. The research methodology was based mainly on literature analysis, and data analysis based on a survey questionnaire. The results of the study will provide a better understanding of the adaptation process under crisis conditions and provide practical guidance for companies facing similar challenges.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies