Tytuł pozycji:
Wybrane aspekty ochrony konsumenckiej w obrębie Internetu
Bachelor's thesis entitled "Selected aspects of consumer protection on the Internet" discusses aspects of online commerce. The first part of the work describes the factors determining e-commerce from the perspective of the entrepreneur and the consumer, as well as how social media are used in online commerce. The next part of the work presents national consumer law provisions in the context of online transactions and discusses consumer protection issues in general, and in the case of online transactions. The last part is research that was carried out by analyzing the content of the recommendations of the President of the Office of Competition and Consumer Protection regarding the marking of content advertised by influencers in social media.
Praca licencjacka pod tytułem „Wybrane aspekty ochrony konsumenckiej w obrębie internetu” omawia aspekty dotyczące handlu internetowego. W pierwszej części pracy opisane zostały czynniki determinujące e-handel z perspektywy przedsiębiorcy, oraz konsumenta, a także jak wykorzystywane są social media w handlu internetowym. W kolejnej części pracy przedstawione zostały krajowe przepisy prawa konsumenckiego w kontekście transakcji dokonywanych w sieci oraz zostały omówione kwestie ochrony konsumenckiej w ogólnym aspekcie, oraz w przypadku transakcji internetowych. Ostatnią częścią są badania, które zostały przeprowadzone poprzez analizę treści rekomendacji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących oznaczania treści reklamowanych przez influencerów w mediach społecznościowych.