Tytuł pozycji:
Zarządzenie strategią marketingową w krakowskich księganiarch kameralnych
Liczba księgarni kameralnych corocznie spada ze względu na wzrost popularności księgarni sieciowych i sklepów internetowych. Przedmiotem pracy jest omówienie strategii marketingowych krakowskich księgarni kameralnych (nazywanych również księgarniami niezależnymi). Badanie zostało oparte na analizie aspektów działalności badanych organizacji, składających się na proces zarządzania strategią marketingową. Przeprowadzone badanie miało na celu ustalenie co stanowi strategiczną kluczową kompetencję badanych organizacji oraz jaką postawą i filozofią marketingową, ujętą w kontekście teorii marketingu, kierują się zarządzający księgarniami kameralnymi.
The number of small bookstores is decreasing every year due to the growing popularity of chain bookstores and online stores. The subject of the work is to discuss the marketing strategies of Krakow independent bookstores. The study was based on the analysis of the investigated organizations in terms of marketing strategy management process. The study was aimed to determine the strategic key competences of the investigated organizations and what attitude and marketing philosophy, understood in the context of the theory of marketing, are followed by the managers of small bookstores.