Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sensory marketing in online sales

Celem pracy jest holistyczne omówienie jednego z obszarów marketingu jakim jest marketing sensoryczny, ze szczególnym uwzględnienie wykorzystywania go w sprzedaży online. W pracy omówiony został obszar marketingu sensorycznego, zarówno z perspektywy psychologicznej (wpływ na percepcję), jak i marketingowej (narzędzia, techniki, wykorzystanie) a także socjologiczno-analitycznej (analiza badań i modelowanie strukturalne). Każdy z rozdziałów poświęcony jest konkretnemu zagadnieniu pozwalający w uporządkowany sposób zgłębić temat marketingu sensorycznego. Uzupełnieniem istniejących już badań i analiz jest zaprezentowana w pracy ocena doświadczeń haptycznych i komunikacyjnych wpływająca na proces zakupowy.

The aim of the work is a holistic discussion of one of the marketing areas, which is sensory marketing, with particular emphasis on its use in online sales. The paper discusses the area of sensory marketing, both from the psychological (influence on perception) and marketing (tools, techniques, use) as well as sociological and analytical (research analysis and structural modeling) perspectives. Each of the chapters is devoted to a specific issue that allows you to explore the topic of sensory marketing in an orderly way. The evaluation of haptic and communication experiences influencing the purchasing process, presented in the paper, complements the existing research and analyses.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies