Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE PERCEPTION OF THE MARKETING COMMUNICATION OF FMCG COMPANY IN SOCIAL MEDIA BY CONSUMERS FROM POLAND AND UKRAINE

Tytuł:
THE PERCEPTION OF THE MARKETING COMMUNICATION OF FMCG COMPANY IN SOCIAL MEDIA BY CONSUMERS FROM POLAND AND UKRAINE
POSTRZEGANIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW Z BRANŻY FMCG W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW Z POLSKI I UKRAINY
Autorzy:
Hryczan, Justyna
Słowa kluczowe:
Consumer – consumer purchasing decisions – FMCG industry – marketing communication – Poland – social media – Ukraine
Branża FMCG – decyzje nabywcze konsumentów – komunikacja marketingowa – konsument – media społecznościowe – Polska – Ukraina
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych stanowi jedno z podstawowych narzędzi promowania produktów w kontekscie możliwości satysfakcjonowania pojawiających potrzeb konsumentów. Praca podejmuje próbę systematyzacji wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej przez media społecznościowe w branży FMCG. Na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych, starano się ustalić w jaki sposób takie działania są postrzegane przez konsumentów w wybranej branży z dwóch odmiennych kulturowo rynków. Do realizacji celów wykorzystano źródła wtórne (analiz literatuty podmiotu) oraz źródło pierwotne (własne badania ankietowe na terenie Polski i Ukrainy). Wyniki przeprowadzonego badania wskazują, że komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych oddziałuje na decyzje nabywcze większości konsumentów. Jednak jej znaczenie dla konsumentów z Polski i Ukrainy jest różne.

Marketing communication in social media is one of the basic tools for promoting products in the context of the possibility of satisfying the emerging needs of consumers. The work attempts to systematize knowledge in the field of marketing communication through social media in the FMCG industry. On the basis of empirical research, an attempt was made to determine how such activities are perceived by consumers in a selected industry from two culturally different markets. To achieve the goals, secondary sources (analyzes of the subject's literature) and a primary source (own questionnaire research in Poland and Ukraine) were used. The results of the study show that marketing communication in social media influences the purchasing decisions of the majority of consumers. However, its importance for Polish and Ukrainian consumers is different.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies