Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Growth and success у-commerce during a pandemic

Tytuł:
Growth and success у-commerce during a pandemic
Rozwój i sukces w-commerce w czasie pandemii
Autorzy:
Perehuda, Oleksii
Słowa kluczowe:
: e-commerce, e-commerce, pandemic, technology, enterprises, consumer
e-commerce, handel elektroniczny, pandemia, technologia, przedsiębiorstwa, konsument
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays, commerce and sales in the Internet space play an important role, which is why more and more companies decide to open their business or expand their services in the online space. The Covid 19 pandemic has had a significant impact on every sector of the economy with negative effects and losses in most cases. However, e-commerce is one of the sectors that has succeeded and developed during such a difficult time of the Covid 19 pandemic. Compulsory social isolation significantly increased the demand for online shopping and the number of e-commerce sales. The aim of this study is to show the changes that took place in the area of ​​e-commerce during the Covid 19 pandemic. Based on reports and industry research, the impact of the pandemic on e-commerce around the world was analyzed, which allowed to find a significant annual increase in online sales compared to 2019 years in leading countries - incl. in China or the United States. The work focuses in particular on the changes that have occurred in the Ukrainian e-commerce sector during the global pandemic. Various solutions, changes and innovations in the field of Ukrainian e-commerce, which were forced on companies by the prevailing situation, were indicated. Then, they formulated their own recommendations and tips that can contribute to the development of the e-commerce sector in Ukraine: creating high-quality content and SEO, devoting material resources to business development in areas that previously seemed of little importance to companies, introducing a new business continuity strategy or activation interaction with stakeholders. The forecasts for the coming years for e-commerce are also promising, according to industry specialists. The Covid-19 pandemic has allowed consumers to see the positive aspects of buying products online and will keep them opting for this option in the future. Companies introduced solutions that not only helped them survive the difficult times, but will also continue to be used after the pandemic end.

W dzisiejszych czasach istotną rolę odgrywa handel i sprzedaż w przestrzeni internetowej, dlatego też coraz więcej firm decyduje się na otwarcie swojej działalności lub poszerzenie swoich usług właśnie w przestrzeni online. Pandemia Covid 19 znacząco wpłynęła na każde sektory gospodarki, przynosząc jej w większości przypadków negatywne skutki i straty. Jednak sektorem, który odniósł sukces i rozwinął się w tak trudnym czasie pandemii Covid 19 jest właśnie obszar e-commerce. Przymusowa izolacja społeczna sprawiła, że znacząco wzrósł popyt na wykonywanie zakupów online oraz zwiększyła się liczba sprzedaży w handlu elektronicznym. Celem niniejszej pracy jest ukazanie zmian, które zaszły w obszarze e-commerce podczas pandemii Covid 19. Na podstawie raportów i badań branżowych przenalizowano wpływ pandemii na obszar e-commerce na całym świecie, który pozwolił stwierdzić znaczący roczny wzrost sprzedaży produktów online w porównaniu do 2019 roku w czołowych krajach- m.in. w Chinach czy Stanach Zjednoczonych. W pracy szczególnie skupiono się na zmianach, które zaszły w sektorze ukraińskiego handlu elektronicznego podczas globalnej pandemii. Wskazano różne rozwiązania, zmiany oraz innowacje w obszarze ukraińskiego e-commerce, które wymusiła na firmach panująca sytuacja. Następnie sformułowano własne rekomendacje i wskazówki, które mogą przyczynić się do rozwoju sektora handlu elektronicznego na Ukrainie: tworzenie wysokiej jakości treści oraz SEO, poświęcenie środków materialnych na rozwój biznesu w obszarach, które wcześniej wydawały się firmom mało ważne, wprowadzanie nowej strategii ciągłości biznesowej czy aktywizację interakcji z interesariuszami. Prognozy na przyszłe lata dla e-commerce są też obiecujące jak twierdzą specjaliści z branży. Pandemia Covid- 19 pozwoliła konsumentom dostrzec pozytywne aspekty kupowania produktów online, dzięki czemu będą wybierać taką opcję również i w przyszłości. Przedsiębiorstwa wprowadziły rozwiązania, które nie tylko pomogły im przetrwać trudny czas, ale też będą wykorzystywane w dalszym ciągu po zakończeniu pandemii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies