Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hybrid time as a critical new variable in media consumption : context of the attention economy

Tytuł:
Hybrid time as a critical new variable in media consumption : context of the attention economy
Czas hybrydowy jako ważna zmienna w konsumpcji mediów : kontekst gospodarki uwagi
Autorzy:
Jung, Bohdan
Kowalski, Tadeusz
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
hybrid time of media consumption
media consumption
multitasking
media research
gospodarka uwagi
czas hybrydowy konsumpcji mediów
attention economy
badania mediów
wielozadaniowość
konsumpcja mediów
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
05550025
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The article aims to draw attention to the growing importance of the time variable in media consumption research in a situation of a specific oversupply of content concerning consumer expectations. One of the new phenomena in media consumption is the parallel use of multiple media and content at the same time (multitasking). The traditional division of daily time into working, home, and free time is losing importance, and media consumption occurs in hybrid time. The article reviews the literature on selected research and the concept of media consumption time and the attention economy. The report highlights the need for an in-depth study on the impact of hybrid media consumption on the work environment and private life.

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na rosnące znaczenie zmiennej czasu w badaniach konsumpcji mediów, w sytuacji swoistej nadpodaży zawartości w stosunku do oczekiwań konsumentów. Jednym z nowych zjawisk w konsumpcji mediów jest równoległe korzystanie z wielu mediów i zawartości w tym samym czasie (multitasking). Tradycyjny podział czasu dobowego na czas pracy, zajęć domowych i czas wolny traci na znaczeniu, a konsumpcja mediów odbywa się w czasie hybrydowym. Artykuł zawiera przegląd literatury dotyczącej wybranych badań i koncepcji czasu konsumpcji mediów oraz gospodarki uwagi. Artykuł podkreśla potrzebę pogłębionych badań nad wpływem hybrydowej konsumpcji mediów na środowisko pracy i życie prywatne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies